zondag 28 februari 2021

Het wil maar niet lukken

De opbeurende berichten stroomden binnen, nadat ik vorige week gemeld had dat ik nog geen Grutto's in de tellingen had. Meerdere vogelaars lieten weten dat 's middags ruim 100-150 Grutto's in de polder zaten. En ook in de Munnikenpolder en ten oosten van de Zijl werden ze volop gezien. Bedankt voor alle berichten.

Normaal gesproken zit ik al 2-3 weken in het Grutto-seizoen. Maar dit jaar lag er eerst ijs en vanochtend was het mistig. De telling van vandaag hoop ik dinsdag in te kunnen halen. Ik ben er wel aan toe om zoveel Grutto's te zien dat ik ze van foto's moet gaan tellen. 

1 opmerking:

  1. Ook vanochtend (maandag) helaas geen grutto's waargenomen in de Veerpolder.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.